تجهیزات اولیه برای کمپینگ در طبیعت

 


کسانی که اهل سفر و طبیعت گردی هستند، حتی کمترین امکانات برای مسافرت را به لوکس ترین هتل ها ترجیح می دهند! اگر شماهم جزء همین دسته از آدم ها باشید حتما عمق این موضوع را درک خواهید کرد که خرید بلیط اتوبوس رشتLinks para um site externo و زندگی کردن در دل جنگل های زیبای این شهر بسیار لذت بخش تر از ماندن در هتل یا ویلایی شیک است.

البته نمی توان منکر این قضیه شد که طبیعت گردی سختی های خاص خودش را دارد و کسی که این نوع مسافرت و تفریح را انتخاب می کند، باید به قول معروف پیه همه چیز را به تنش بمالد و هر سختی را به جان بخرد، که البته همانطور که گفتیم این مسائل برای عاشقان طبیعت هیچ سختی ندارد و بعدها به خاطراتی خوش تبدیل می شود. با این وجود شما باید پیش از سفر مجهز به انواع تجهیزات کمپینگی باشید و انتخاب این تجهیزات بستگی به نوع سفرتان خواهد داشت. مسائلی مانند اینکه قرار است چند روز در آن مکان بمانید و اینکه نوع سفرتان چگونه است یا اینکه قرار است با تهیه بلیط اتوبوسLinks para um site externo به شهر مقصد  برسید یا با خودروی شخصی سفر کنید؟ نقش بسزایی در انتخاب تجهیزات کمپینگی تان خواهد داشت. ما قصد داریم تا در این مطلب به بررسی و معرفی انواع تجهیزات کمپینگی برای سفر به طبیعت بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید. بهتر است در حین خواندن این مطلب یک دفترچه یادداشت برداشته و نکات مهمی که ممکن است برای برداشتن وسایل مورد نیاز کمپینگی به دردتان بخورد را بنویسید.

کمپینگ در طبیعت

لباس

همیشه اولین چیزی که برای هر نوع سفر، به ذهنمان می‌رسد، لباس است. قاعده مهم در انتخاب لباس برای سفر این است که شما حتی در روزهای سرد هم به چند لباس نازک یا متوسط، نیاز بیشتری خواهد کرد، تا لباس‌های کلفت. پس حتی اگر تصمیم دارید در روزهای سرد در طبیعت چادر بزنید، یک کاپشن گرم برایتان کافی خواهد بود. سعی کنید باقی لباس‌ها را از میان بلوزهای آستین‌دار و تی‌شرت انتخاب کنید و لایه‌لایه لباس بپوشید. با این کار، از هوای بین لباس‌ها به‌عنوان عایق طبیعی دما استفاده کرده‌اید و دمای بدن‌تان را راحت‌تر از پوشیدن یک لباس پشمی کت‌وکلفت حفظ می‌کنید. به‌علاوه اینکه این لباس‌های پنبه‌ای، حجم کمتری دارند و جای کمتری را اشغال می‌کنند.

فراموش نکنید که شما به سفر می‌روید، نه مهمانی! پس سخت نگیرید. هرچقدر در برداشتن لباس صرفه‌جویی کنید، جای بیشتری را برای تجهیزات دیگر باز کرده‌اید. هم‌چنین، نوع تا زدن لباس هم در اشغال فضای کوله‌تان، نقش مهمی دارد. فیلم‌های آموزشی تا زدن و بسته‌بندی لباس کمک زیادی به شما خواهند کرد.

پانچوی بارانی را فراموش نکنید! فرقی نمی‌کند در کدام فصل سال قصد کمپ زدن دارید؛ طبیعت همیشه چیزی برای غافلگیر کردن ما دارد. پانچو یا بادگیرها، جای کمی را اشغال می‌کنند و بسیار سبک و کاربردی‌اند و موقع بارش باران، محافظان خوبی برای ما و کوله ما هستند. بعضی از پانچوهای بارانی، ظرفیت اینکه روی کوله‌ها را هم بپوشانند، دارند. البته بادگیرها، علاوه بر اینکه نقش لایه ضدآب را برای ما بازی می‌کنند، محافظان خوبی در برابر باد و سرما هستند. اگر بادگیر ندارید، می‌توانید از گترهای مختلفی که در بازار وجود دارند برای محافظت پاهای‌تان در برابر باد و سرما استفاده کنید.

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/364/Pgina_inicial/basic_camping_equipment_in_nature

Comments

Popular posts from this blog

مراحل ساخت یک ماکت هواپیما با استفاده از فوم

کوله بار سفر باید شامل چه وسایلی باشد؟

لوازم ضروری برای سفر در فصل بارندگی