مزایای خرید بلیط هواپیما از مستر بلیط


هواپیما در حال حاضر یکی از رایج ترین وسیله ها برای رفتن به مسافرت می باشد، برای تهیه بلیط هواپیما می توانید از طریق سایت اینترنتی مستر بلیط اقدام نمایید. بلیط هواپیما انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایای خود را دارند و لازم به ذکر است که در هنگام تهیه بلیط از سایت مستر بلیط باید از مزایای آن هم اطلاع داشته باشید، مستر بلیط یک سایت اینترنتی برای خرید و رزرو آنلاین انواع بلیط است که در سال 1394 مشغول به فعالیت شد. در هنگام خرید بلیط برای سفر خود باید دقت کنید زیرا نیاز به زمان مناسبی دارد، در صورتی که قصد دارید در آخر هفته به مسافرت بروید و بلیط خود را در همان روز خریداری نمایید مجبور خواهید شد هزینه بیشتری را بپردازید. در سایت معتبر مستر بلیط شما می توانید از نحوه خرید بلیط و لیست قیمت های بلیط هواپیما اطلاع داشته باشید.

در سایت نامبرده می توانید بلیط خود را بر اساس مبدا و مقصد مورد نظر و آژانس مورد نظر خریداری کنید و در نهایت قادر خواهید بود ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیما مستر بلیط نیازی نیست نگران این موضوع باشید که آیا آژانسی که از آن بلیط تهیه کرده اید معتبر می باشد یا خیر چرا که این است با آژانس های معتبر همکاری دارد. هنگام مراجعه به سایت مستر بلیط می توانید بلیط شهرهای پر بازدید را هم مشاهده کنید و اگر هنوز مقصد مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید می توانید. یکی از ویژگی های مثبت این سایت الکترونیکی بودن بلیط های آن می باشد و بدون اینکه احتیاجی به نسخه چابی باشد می تواند از آن ها استفاده نمایید بنابراین بعد از خرید بلیط از طریق ایمیل و یا به صورت پیامک برای شما ارسال می گردد، همچنین در صورت انصراف از سفر بلیط رزرو شده را کنسل کنید، به همین دلیل سایت مزبور برای راحتی مشتریان خدماتی را برای استرداد بلیط حتی پروازهای چارتری فراهم نموده که می توانید به صورت آنلاین طبق قوانینی که در سایت گفته شده مراحل کنسلی را پیگیری کنید.




 مستر بلیط تمامی مسیرهای مسافرتی را پوشش می دهد یعنی شما قصد سفر به هر شهری را داشته باشید می توانید از طریق این سایت اقدام به تهیه بلیط نمایید ودر وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. سایت مستر بلیط استفاده از بلیط های چارتری و سیستمی را برای شما مهیا ساخته است، به عنوان مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما یک شهر پر گردشگر را دارید می توانید با جستجو در این سایت ارزان ترین بلیط مورد نظر را تهیه نمایید. از دیگر امکانات یکی از امکانات بسیار خوبی که در سایت مستر بلیط می توان مشاهده نمود این است که شما بدون اینکه نیازی به ساخت حساب کاربری داشته باشید می توانید به عنوان کاربر مهمان با ثبت اطلاعات خود یا کسی که قصد مسافرت دارد در یک فرم بلیط مورد نیاز خود را برای هر مقصدی به آسانی خریداری کنید. به عنوان مثال اگر قصد مسافرت به شهر پر گردشگر اصفهان را دارید با ورود به سایت مستر بلیط و با عنوان کاربر مهمان با فشردن چند کلید می توانید بلیط هواپیما اصفهان را تهیه نمایید.

یکی از بخش های مهم این سایت پشتیبانی آنلاین آن می باشد که کاربران قادر خواهند بود در صورت نیاز با کارشناسان آن در ارتباط باشند و از مشاوره های سایت مستر بلیط استفاده کنند، شرکت هایی که بلیط هواپیمایی خود را در سایت مستر بلیط به فروش می رسانند شامل، ایران ایر، آسمان، زاگرس، کیش ایر، آتا، آسمان و ماهان می شود. یکی از ویژگی های مثبتی که در اپلیکیشن مستر بلیط می توان مشاهده نمود این است که در هنگام کاهش قیمت بلیط می تواند از طریق هشدار به ما اطلاع دهد، یعنی با تنظیم نمودن هشدار کاهش قیمت می توانید پرواز مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا در صورتی که شرکتی برای یک پرواز تخفیفاتی را ارائه داد از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود، همچنین هر کاربر می تواند 5 هشدار را برای خود تنظیم نماید و با تخفیف 5 درصدی و یا کاهش قیمت هشداری را به تلفن همراه شما ارسال کنند. برای فعال نمودن این هشدار باید مبدا، مقصد و تاریخ پرواز مد نظر خود را وارد نمایید و بعد از اینکه لیست جستجو در سمت بالا به نمایش درآمد گزینه خبرم کن را تیک بزنید و بعد از آن پنجره ای نمایش داده می شود که باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا در هنگام کاهش قیمت مطلع شوید.

پیش بینی قیمت از دیگر مزیت های این سایت به شمار می رود که می تواند یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی ها باشد، با استفاده از هوش مصنوعی رشد می توان قیمت ها را پیش بینی نمود و زمان مناسب سفر و خرید بلیط را به شما پیشنهاد می دهد، به عنوان مثال هنگام خرید بلیط هواپیما شیراز با جستجو از طریق این رباط می توانید قیمت های بلیط را در بازه زمانی مختلف مشاهده کنید.

 

 


Comments

Popular posts from this blog

مراحل ساخت یک ماکت هواپیما با استفاده از فوم

کوله بار سفر باید شامل چه وسایلی باشد؟

لوازم ضروری برای سفر در فصل بارندگی